ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ!ΠΟΛΥ ΦΙΛΙΚΑ Κ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΨΟΓΗ Κ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΟΛΑ
Πεντικιούρ
Giwta•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίος χώρος και υπέροχες όλες οι κοπέλες! Τα καλύτερα νύχια που έχω κάνει με διαφορά!❣️
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Αριαδνη•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια δουλειά!! Εγώ επιλέγω ακρυτζελ πολύ ευγενικό το προσωπικό και το αποτέλεσμα πολύ καλό!!!
Τιμές προσιτές όχι στα ύψη!!!!
Περιβάλλον πανέμορφο!!!!
Σίγουρα θα ξαναπάω!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Xrusanthi Nail Artist•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel