Πρώτη φορά επισκέπτομαι το συγκεκριμένο μαγαζί και το επέλεξα λόγω των αξιολογήσεων που διάβασα, οι οποιες και ισχύουν. Ο χώρος είναι πεντακάθαρος, η ατμόσφαιρα ευχάριστη και τα κορίτσια εξυπηρετικότατα. Η Εύα μου έκανε την πιο ωραία φυσική ενίσχυση με acrygel που μου έχουν κάνει! Σας ευχαριστώ πολύ 😍