Το καλύτερο κατάστημα που έχω πάει! Πάντα φεύγω απόλυτα ευχαριστημένη, ό,τι σχέδιο έχω φανταστεί το κάνουν ακριβώς όπως το θέλω! Ο χώρος είναι υπέροχος, καθαρός και προσεγμένος, και η δουλειά πραγματικά άψογη. Φοβερό κατάστημα, το συνιστώ!
Αποτρίχωση ΦρυδιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Άννα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η δουλειά που κάνουν είναι καλή. Αυτη τη φορά το ραντεβού αφορούσε απλή περιποίηση.Στο τέλος χρέωσαν 3€ χρέωση/νύχι για να περάσουν το υλικό του ημιμόνιμου σε 3 νύχια που είχαν σπάσει. Δεν το χτίσαμε καν. Το θεωρώ ακριβό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Xrusanthi Nail Artist•Μανικιούρ
Μαρια•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Xrusanthi Nail Artist•Πεντικιούρ
Giwta•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογο πεντικιούρ, καθαρό και προσεγμένο.🩷
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Xrusanthi Nail Artist•Πεντικιούρ