Η κοπέλα που μου τα έφτιαξε εξαιρετική,έφυγα με αυτό ακριβώς που είχα στο μυαλό μου! θα ξαναπάω σίγουρα!
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Αναστασια•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Αθηνά ήταν υπέροχη! Ευχαριστώ πολύ!
Extensions Βλεφαρίδων
Μαριαλένα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ένας υπέροχος συνδυασμός περιποίησης! Φεύγω με πανέμορφα νύχια και ανανεωμένο βλέμμα. Η εξυπηρέτηση ήταν άψογη και το το προσωπικό ευγενέστατο.Σας ευχαριστώ πολύ Χρυσάνθη και Βαλεντίνα!
Βαφή Φρυδιών και ΒλεφαρίδωνΔείξε όλες τις κριτικές…