Αν και το ραντεβου μου ξεκινησε με καθυστερηση μισης ωρας απο το προγραμματισμενο, η Αγαπη με ανελαβε με χαμογελο!
Ειχαμε καποιες διακοπες ρευματος λογω εργασιων στο μαγαζι αλλα αυτο δεν πτοησε την Αγαπη να μου φτιαξει φανταστικα νυχια για το γαμο μου
Σ ευχαριστουμε Αγαπη!
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Kalypso•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εκλεισα μανικιουρ και πεντικιουρ για το συζυγο λογω της ημερας του γαμου μας. Τοσο καλα και περιποιημενα ανω ακρα δεν εχουμε ξαναδει.
Η Αγαπη ευγενικοτατη και εξυπηρετικη!
Πεντικιούρ
Kalypso•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη από την υπηρεσία! Η δουλειά ήταν προσεγμένη μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια, με άψογο αποτέλεσμα. Σίγουρα θα την προτιμήσω ξανά την Ξένια και τη συστήνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Xenia Nail Artist•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Anzel•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
έκλεισα ραντεβού στις 12 , πήγα κανονικά στο ραντεβού μου (και λιγο νωρίτερα). Η ώρα πηγε 12 50 και έφυγα καθώς δεν με ειχε αναλάβει κάποια κοπέλα. Αν δεν γινόταν ας μου έστελναν κάποιο μήνυμα ώστε να μην γίνει αυτό το <<μπέρδεμα>>
Μανικιούρ
Ιφιγένεια•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η κοπέλα που μου έκανε το nail art ήταν ευγενική και ρωτούσε συνέχεια αν μου αρέσει το σχέδιο.
Παρόλο βέβαια που εγώ ζήτησα συγκεκριμενο χρώμα από την αρχή, μου είπαν στα μέσα του ραντεβού ότι δεν το έχουν (χωρίς να το ελέγξει εκείνη τη στιγμή), αλλά μικρό το κακό.
Στα αρνητικά, μου έκανε πολύ κακη εντύπωση ότι σχολίαζαν την νέα υπάλληλο. Επίσης μου τροχισαν τόσο τα νύχια που έχω λακούβα σε σχέση με το νέο νύχι που βγήκε και είναι τόσο ευαίσθητο που στην επαφή με ζεστό νερό πονάω