Πολύ όμορφος και καθαρός χώρος. Η εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλή και η τεχνήτρια ευγενική και χαρούμενη.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Λουκία•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Once again excellent service! I am happy with the result!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
nina•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μαρίζα είναι από τις πιο γλυκές ευγενικές αλλά και το σημαντικότερο, καλές τεχνητριες που έχω γνωρίσει!!! Με την επιμέλεια την υπομονή και την καλή δουλειά της κατάφερα για πρώτη φορά στη ζωή μου να έχω τα δικά μου μακρυά και υγιη νύχια!!!