Πάντα ήσυχη ευγενική και με καλή διάθεση για την δουλειά της είμαι πολύ ευχαριστημένη!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτέρπη •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Δεληγιαννη•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για άλλη μια φορά είμαι εντυπωσιασμένη απ' την Ευτέρπη. Τι χρώμα και το σχέδιο είναι καταπληκτικά!! Έχει γίνει το μέρος που πηγαίνω σταθερά για μανικιούρ ημιμόνιμο!!