Δεν ήταν όπως το περίμενα .εχω επισκεφθεί το κατάστημα 3-4 φορές κ τα νύχια δεν έχουν κρατήσει πολύ . Μετρια δουλειά πολύ κ καθόλου φιλικό το περιβάλλον
Συντήρηση Νυχιών
Dimitra•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν καθαρό περιβάλλον . Τα νύχια μ δεν είχαν κ το τέλειο σχήμα . Η δουλειά μετρια πολύ
Μανικιούρ
Dimitra•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
……………………………………………………………………………………………………..
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ir•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλά όλα ,φιλικό περιβάλλον και ευγενεστατοι.