Πεντικιούρ με φουσκάλες στα νύχια από το τελειωμένο βερνίκι!το ίδιο συνέβη και με τα χέρια .. Απογοήτευση
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Chrissa•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Κάτια ήταν πολύ καλή και γρήγορη στην δουλειά της!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η κατια ειναι υπεροχη την αγαπωωω!! Τοοοπ!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ζετα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα ικανοποιητικα!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Κλεοπάτρα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
δεύτερη φορά στο κατάστημα...με καινούργια υπάλληλο οκ ...αυτό δεν θα ήταν πρόβλημα αν έκανε την δουλειά της σωστά....η συντηρηση μια. χαρά ...το πεντικιούρ..ούτε ρασπα...ούτε πιλινγκ....ούτε τίποτα μια ξεπετα και πάμε παρακάτω.. απογοητεύτηκα