Όλα μια χαρά όπως πάντα! το ραντεβού στην ώρα του, το αποτέλεσμα μια χαρά! θα ξαναπάω σίγουρα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτέρπη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν τέλεια, ο χώρος ευχάριστος και καθαρός. Η Ευτέρπη ένας πάρα πολύ γλυκός άνθρωπος που ξεκίνησε την επιχείρηση της λίγους μήνες πριν και οι τιμές πολύ προσιτές!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτέρπη •
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Smaragda•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
⭐⭐⭐⭐⭐
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτέρπη •
Αφαίρεση Νυχιού ή GelΔείξε όλες τις κριτικές…
Βασιλεία •12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια, όπως και την προηγούμενη φορά!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτέρπη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΚΑΛΛΙΟΠΗ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική τεχνίτρια. Ικανότατη και πολύ ευχάριστος άνθρωπος.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτέρπη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο