Έκανα ημιμόνιμο μανικιούρ με φυσική ενίσχυση. Εξαιρετικό αποτέλεσμα, έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένη. Η Ευτέρπη είναι ευγενική, άριστη επαγγελματίας και πολύ φιλική!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτέρπη •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Maria•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό μανικιούρ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτέρπη •Μανικιούρ
Konstantina•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφο ημιμονιμο μανικιούρ με επαγγελματισμό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτέρπη •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Leda•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματική δουλειά σε μανικιούρ και πεντικιούρ και πολύ ευγενής.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτέρπη •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Eva O.•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ολα τα για μια ακομα φορα φανταστικά και το χρώμα τελει8
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτέρπη •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel