Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Ωραίο, καινούριο μαγαζί, με προσοχή στη λεπτομέρεια. Πολύ καλή δουλεια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ολγα•Μανικιούρ
Αφροδίτη•3 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα πάρα πολύ καλα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Eleni•Μανικιούρ
Ελένη•4 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος και περιποιημένος χώρος ☺️ Τα κορίτσια φανταστικά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Eleni•Μανικιούρ
ΣΣ•5 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ολγα•Μανικιούρ
Αθανασια•7 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γενικά σε κάθε ραντεβού μου περιμένω10-20λεπτά μέχρι να αρχίσουμε σήμερα στο ραντεβού εγώ ήθελα να κάνουμε κάποιο σχέδιο στα νύχια και μου είπαν δεν υπάρχει χρόνος διότι είχε καθυστερήσει το άλλο ραντεβού και αρχίσαμε 20 λεπτά μετά απο ώρα μας.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Eleni•Συντήρηση Νυχιών