Πολύ ωραία δουλειά καθαρός χώρος και ευχάριστα τα κορίτσια!
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αρκετά ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα!!🤗
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Tereza•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέφθηκα πρώτη φορά το χώρο και είμαι απόλυτα ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα! Η Μαρία μου έδωσε ακριβώς το σχήμα που ήθελα! Ο χώρος είναι πολύ όμορφος και καθαρός! Θα επισκεφθώ το κατάστημα ξανά!!
Συντήρηση Νυχιών
Τριανταφυλλιά•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
υπέροχο περιβάλλον τα κορίτσια υπέροχα το συστήνω ανεπιφύλακτα, Σας ευχαριστώ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βάσω •Μανικιούρ
μαρακι•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικοί επαγγελματίες!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελική •Συντήρηση Νυχιών