Έκανα θεραπευτικό πεντικιούρ με την Εύα και έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Έχει πολύ ελαφρύ χέρι, και ένιωσα μεγάλη ανακούφιση στα προβληματικά νύχια μου. Επιπλέον, το αποτέλεσμα ήταν πολύ όμορφο και περιποιημένο. Ευχαριστώ πολύ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα •Πεντικιούρ
Γεωργία•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραία επαγγελματική δουλειά!! Είμαι ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΣΤΕΛΛΑ•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ ευχαριστημενη κ στην εξυπηρετηση,ατμοσφαιρα,καθαριοτητα κ περιβαλον.Τα κοριτσια ειναι καταπληκτικα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βάσω •Συντήρηση Νυχιών
Αρτεμις Λ.•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τέλεια όπως πάντα, εξαιρετική δουλεια :’)
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βάσω •Συντήρηση Νυχιών
Εύα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική απλά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βάσω •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο