Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη από την εξυπηρέτηση το προσωπικό και τις υπηρεσίες απλά δεν διατηρήθηκε το χτένισμα μου (ισιωμα) παρόλο που το έκανα με steampod θα το αναφέρω στο επόμενο ραντεβού μου για να δούμε τι μπορεί να φταίει!
Εξυπηρετήθηκε από Ζωή•
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Nancy•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ!!
Εξυπηρετήθηκε από Ζωή•Χτένισμα
Nancy•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση.
Εξυπηρετήθηκε από Κατερίνα•
Head SpaΔείξε όλες τις κριτικές…
Κατερίνα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΧΩΡΟΣ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ !