Έκανα βαφή και ίσιωμα μαλλιών και έφυγα με το πιο όμορφο αποτέλεσμα! Το περιβάλλον ήταν ευχάριστο, η ομάδα φιλική και επαγγελματική, και όλη η εμπειρία πραγματικά με χαλάρωσε. Σίγουρα θα ξαναπάω!
Εξυπηρετήθηκε από Δώρα•Βαφή Μαλλιών
Ελευθερία•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!!Ειναι η δεύτερη φορά που επισκέπτομαι το συγκεκριμένο μαγαζι. Η Ηρω ειναι εξαιρετική στην δουλειά της!