πρώτη φορά στο μαγαζί.. και πραγματικά όλα ήταν υπέροχα, από την ατμόσφαιρα, το προσωπικό μέχρι κι το αποτέλεσμα στα μαλλιά μου! Thank you!!
Βαφή Μαλλιών
Εφη•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλη!
Εξυπηρετήθηκε από Κατερίνα•Χτένισμα
ΜΑΡΙΑ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια φο βε ρα! Έχω πολύ σγουρό και δύσκολο μαλλί και του φέρθηκαν άψογα! Το χρώμα βγήκε ακριβώς όπως ήθελα και το κούρεμα όπως πρέπει να είναι ! Πολλά μπράβο για ολα! Εξαιρετικός χώρος και άψογοι επαγγελματίες!
Βαφή ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
ΜΑΙΡΗ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλό κομμωτηριο, καθαρός χώρος, ευγενικές κοπέλες!
Εξυπηρετήθηκε από Ζωή•Χτένισμα
Χρύσα •7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενικές και πολύ εξυπηρετικές!Απιστευτη εμπειρία
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δώρα•
Βαφή Φρυδιών και ΒλεφαρίδωνΔείξε όλες τις κριτικές…