Πολύ θετική η πρώτη εντύπωση!!! Η Κατερίνα φοβερή!!!!! Πολύ καθαρός και περιποιημένος χώρος.. Ευχαριστώ πολύ!!
Εξυπηρετήθηκε από Κατερίνα•Χτένισμα
Δήμητρα
•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
👌❤👌
Εξυπηρετήθηκε από Ζωή•Χτένισμα
elena•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά όπως πάντα…δεν έχω λόγια..συνιστώ
Εξυπηρετήθηκε από Δώρα•
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Λαμπρινή•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φοβερό περιβάλλον ....και η Κατερίνα εξαιρετική ....φοβερή δουλειά ....βγαίνεις με άλλο μαλλί άλλος άνθρωπος....δεν υπάρχει περίπτωση να πάω κ να μην με σταματήσουν στο δρόμο να με ρωτήσουν σε ποιο κομμωτήριο έχω πάει !!!!δεν την αλλάζω για κανένα λόγο κ με τίποτα !!!
Εξυπηρετήθηκε από Κατερίνα•
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
ΓΕΩΡΓΟΣΤΑΘΗ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο κομμωτηριο! Άψογη εξυπηρέτηση ευγένεια και σωστο αποτελεσμα!