Από τις καλύτερες εμπειριες μανικιούρ. Και όλες οι κοπέλες υπέροχες
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευαγγελία •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Γεωργια•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετικοί επαγγελματίες! Όμορφος και ζεστός χώρος. Τα κορίτσια είναι ευχάριστα και γλυκύτατα κάτι που αποτυπώνεται στη δουλειά τους🥰🥰
Μανικιούρ
Nana•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετικοί επαγγελματίες, φοβερό αποτέλεσμα.Όμορφος και ευχάριστος χώρος. Η Γιωτα η Ευαγγελία και η Συλια ήταν γλυκύτατες και ευχάριστες παρουσίες! ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευαγγελία •
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Nana Narushvili•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετικοί επαγγελματίες!!
Ειναι μεγάλη απόλαυση να σε περιποιούνται !!
Βρηκα καποια αρώματα που χρειαστηκα πολυ δυναμη για να μην τα παρω όλα !!Σε ξεμυαλίζουν τα προιοντα περιποιησης που εχουν!!!