Κορίτσια μου όμορφα και γλυκά πάντα ευχαριστημένη θα φύγω από εσας
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τούλα•
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΔΗΜΗΤΡΑ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τι να πω για τα κορίτσια μου υπέροχες πάντα
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΔΗΜΗΤΡΑ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
💝
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τούλα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Καλλιόπη•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα μια χαρά και άψογα
Τα κορίτσια είναι πραγματικά πολύ φιλικά και εξαιρετικά
Υπέροχοι άνθρωποι και χαρακτήρες
Η κάθε μια διαφορετική αλλά εξίσου αξιοσέβαστη!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΔΟΥΚΑ•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Μαρία•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ μέτρια και επιπόλαιη δουλειά, δεν θα ξανά πήγαινα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρηνη Κορπι•Μανικιούρ