Πολύ καλό σχήμα, προσοχή στο σχέδιο, όλο/α τέλειο/α.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΚΑΠΟΥΛΑΤΟΥ•Μανικιούρ
Κατερίνα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
All good all nice !!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρηνη Κορπι•
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαρια•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή επιλογή για επαγγελματική δουλειά..... εξαιρετικο το προσωπικό!!!το προτεινω ανεπιφύλακτα......
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τούλα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Γιώργος•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τέλεια εξυπηρέτηση τέλειο αποτέλεσμα ❤️τα κορίτσια είναι φοβερά.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τούλα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΝΑΥΣΙΚΑ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αν ψάχνετε ένα μέρος για να κακομάθετε τον εαυτό σας χωρίς να ξοδέψετε μία περιουσία, εδώ είστε! Το πεντικιούρ μου έγινε με μεγάλη προσοχή, σε ένα χώρο που αστράφτει από καθαριότητα. Η κοπέλα που με ανέλαβε ήταν γλυκύτατη επαγγελματίας! Το προτείνω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΚΑΠΟΥΛΑΤΟΥ•Πεντικιούρ