Πολύ καλή εξυπηρέτηση.....ευγενική και ευχάριστη η συμπεριφορά από όλο το προσωπικό!!!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
κυρ Γιώργος•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος χώρος ! Έμφαση στη λεπτομέρεια και φιλικό κλίμα !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τούλα•Μανικιούρ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια υπέροχα...ο χώρος πεντακάθαρος..ΕΝΕΙΝΑ ΠΟΛΥ ΕΥΧΣΤΗΜΕΝΗ...
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ζωή•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ όμορφο το αποτέλεσμα. ότι ζήτησα έγινε από σχήμα μήκος σχέδιο κλπ... στο πεντικιούρ κόντεψα να κοιμηθώ από την χαλάρωση... πολύ ωραία εμπειρία... εύχομαι να μου κρατήσουν όπως κ την προηγούμενη φορά (γτ έχω θέμα εγώ με τα νύχια μου από πάντα)