Ευχάριστο κλίμα επαγγελματίες πολύ καλή δουλειά.
Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα θα μείνετε απόλυτα ευχαριστημένες !!!
Συντήρηση Νυχιών
Μανώλη Χ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Thanks one more time 🤍
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Φιλιώ Γ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!
Συντήρηση Νυχιών
Διονυσία•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οι καλύτερες !
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρίλη•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική η Νίνα με όρεξη για δουλειά και χθες που είχαμε και σπασμένα νύχια το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο !!!!
Σας συστήνω ανεπιφύλακτα τα κορίτσια είναι υπέροχες!!!!