Είναι το καλύτερο που έχω πάει τα τελευταία χρόνια....το γνώρισα από τον γιο μου.... μόλις πήγα εκεί από την πρώτη φορά τα παιδιά ήταν εξαιρετικά!!!! ιδίως ο Δημήτρης Ζερβός είναι καταπληκτικό παιδί τρομερός κομμωτής ευγενικός προσέχει πάρα πολύ την δουλειά του και τον πελάτη!!!χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα υπόλοιπα παιδιά δεν είναι εντάξει....όμως ο Δημήτρης κατά την γνώμη μου είναι ότι καλύτερο διαθέτει το κατάστημα!!!!!!
Εξυπηρετήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΕΡΒΟΣ•Τριμάρισμα και Ξύρισμα Γενειάδας