Εξαιρετικοί επαγγελματίες όλα τα παιδιά κ πολύ τυπικοί στα ραντεβού τους!
Εξυπηρετήθηκε από Γιώργος •Κούρεμα Αντρικό
Ανδρέας Τ.•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ένα κουρείο όπως πρέπει χωρίς πολλά πολλά με πάρα πολυ καλή γνώση όλα τα παιδιά στο κούρεμα ευγενικοί και κυρίως με τα παιδιά παρά πολύ φιλικοί το καλύτερο στην περιοχή μακράν !!!!