Όλα υπέροχα και ο Δημήτρης επαγγελματίας και ευχάριστος πολύ. Συστήνεται
Εξυπηρετήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΕΡΒΟΣ•Κούρεμα Αντρικό
ΔΙΟΝΥΣΗΣ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο κατάστημα. Οι κουρείς ασχολούνται και με το παραπάνω! Έχουν διάθεση Κ μεράκι για δουλειά! Εδώ και 1 χρόνο που πάω είμαι πολύ ευχαριστημένος!