Καθαρό και ευχάριστο περιβάλλον προςεκτικη στη δουλειά της
Μανικιούρ
Αθηνά•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Very pleasant experience every time :)
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλενα Σταθοπούλου•
Επιμήκυνση Νυχιών με GelΔείξε όλες τις κριτικές…
Oliwia•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Από τις σπάνιες φορές που πηγαίνεις κάπου πρώτη φορά και νιώθεις σα να σε ήξεραν από πάντα! Ξεκινώντας από τον χώρο (καθαριότητα, προσοχή στη λεπτομέρεια,ζεστή ατμόσφαιρα, φιλικά πρόσωπα) και καταλήγοντας στην ποιότητα της υπηρεσίας, τα 5 αστέρια μου φαίνονται λίγα! Η Ελενα και η Μαρία εύκολα θα γίνουν οι καλύτερες φίλες σου! Σας ευχαριστώ πολύ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλενα Σταθοπούλου•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Anna•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετική επαγγελματίας με όρεξη στην δουλειά της και προσεκτική στην καθε λεπτομέρεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλενα Σταθοπούλου•Κλασικές Θεραπείες Προσώπου