Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλενα Σταθοπούλου•Μανικιούρ
Χριστινα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Δεν έχω λόγια να ευχαριστήσω τη Μαρία αλλά και την Έλενα για τον επαγγελματισμό τους, τη δουλειά τους,το περιβάλλον.Εάν μπορούσα να βάλω περισσότερα αστέρια, θα έβαζα.Η εμπειρία μαζί τους είναι πραγματικά εξαιρετική από όλες τις απόψεις! Συγχαρητήρια
Μανικιούρ
Anastasia•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη από το πεντικιούρ μου. Ο χώρος ήταν πεντακάθαρος, η Ελενα είναι καταπληκτική, ευγενέστατη και επαγγελματίας, και δίνει μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλενα Σταθοπούλου•Πεντικιούρ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Άριστη τεχνική και ένα περιβάλλον καθαρό , τόσο ζεστό και φιλικό , Είμαι απόλυτα ευχαριστημένη 💖
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλενα Σταθοπούλου•Μανικιούρ
Μαρια•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Δεν είναι η πρώτη φορά που εμπιστεύομαι την Έλενα. Εξαιρετική επαγγελματίας, τη συστήνω ανεπιφύλακτα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλενα Σταθοπούλου•Μανικιούρ