Εξαιρετική δουλειά! Η Έλενα είναι πολύ προσεκτική, επαγγελματίας και με μεγάλη σημασία στη λεπτομέρεια. Το αποτέλεσμα ήταν άψογο και ακριβώς όπως το ήθελα. Ο χώρος είναι όμορφος, καθαρός και πολύ ευχάριστος. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλενα Σταθοπούλου•Μανικιούρ
Κωνσταντίνα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Καταπληκτικά τα κορίτσια τόσο η Μαρία όσο και η Ελένη προσέχουν τις λεπτομέρειες με σεβασμό στον πελάτη
Μανικιούρ
ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ολα ήταν πολύ ωραία όπως κάθε φορά!!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλενα Σταθοπούλου•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ολα ήταν πολύ ωραία όπως κάθε φορά!!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλενα Σταθοπούλου•Πεντικιούρ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
🩷🩷🩷🩷
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλενα Σταθοπούλου•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel