Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Εξαιρετική εξυπηρέτηση, πολύ όμορφο αποτέλεσμα και ευγενικό προσωπικό. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στέλλα•Μανικιούρ
Έφη•περίπου 24 ώρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό προσωπικό και ευγενικό !
Κοιτάζουν μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια. Είμαι πολλή ευχαριστημένη από την δουλειά που κάνουν .
Τις συνιστώ !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτυχία•Αποτρίχωση Φρυδιών με Κλωστή
Κατερίνα•2 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ ευγενικο κοριτσι και γρηγορη εξυπηρετηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μάρω•Μανικιούρ
ELENI•9 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια δουλειά και πολύ καλή εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτυχία•Αποτρίχωση Φρυδιών
Μαρια•11 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματισμός, συνέπεια, άρτια κατάρτιση.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτυχία•Αποτρίχωση Φρυδιών