Τέλειος χώρος πολύ εξυπηρετικό προσωπικό! Πότε δεν φεύγω με παράπονα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Μανικιούρ
Βαρβαρηγου•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πάντα φεύγω ευχαριστημένο με τέλειο αποτέλεσμα !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πόπη•Μανικιούρ
Βαρβαρηγου•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Συμπεριφέρονται με ευγένεια και επαγγελματισμό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Νατασσα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Την τρίτη ημέρα μου φούσκωσε το νύχι και το ραντεβού που ήταν μόνο βάψιμο διήρκησε μία ώρα. Επίσης χρεώθηκα 5€ παραπάνω για κάτι που ήταν πραγματικά αστείο και σίγουρα δεν στοίχιζε τόσο.