Πολύ ωραίος και καθαρός χώρος!!
Τα κορίτσια πολύ ευγενικά, όσο για νύχια τέλεια!!Αποστειρωμενα εργαλεία και αποτέλεσμα με διάρκεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Μανικιούρ
Όλγα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ευγενικό και έμπειρο προσωπικό, δίνουν σημασία στη λεπτομέρεια. Πάντα πρόθυμοι να εξυπηρετήσουν.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Μανικιούρ
Βανίτα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Τα ωραιότερα πλάσματα μωρά μου είστε εσείς
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τζουλια•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Athanasia•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όλα εξαιρετικά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Μανικιούρ
Στελλα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Καλημέρα κορίτσια! Και καλή εβδομάδα! Ήταν και αυτή τη φορά υπέροχη η εμπειρία μούστο κατάστημα σας! Η Μαρία υπέροχη! Με το που μπαίνεις στο μαγαζί σαν να μπαίνεις σπίτι σου! Τόσο άνετα ένιωσα! Σας ευχαριστώ πολύ