Απόλυτα επαγγελματίες, αμέσως πρότειναν θεραπεία αντί για άλλη μια εφαρμογή ημιμονιμου μανικιούρ στα ήδη ταλαιπωρημένα νύχια μου. Καθαριότητα και ευγένεια, ότι ζητά κάποιος σε τέτοια καταστήματα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Κ•Μανικιούρ
Φλωρα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όλα τέλεια!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Natalie•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πόπη•Μανικιούρ
Μαρλέν•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετικά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel