Πάντα προσεκτικά τα κορίτσια και με πολύ φροντίδα παρέχουν τις υπηρεσίες τους!
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Eri•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εμπειρία μου ήταν πολύ καλή.
Το προσωπικό εξαιρετικό, άριστα καταρτισμένο και πολύ ευγενικό.
Ο χώρος του καταστήματοσ πολύ ευχάριστος και πεντακάθαρος.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Βάσια•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια
Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών
Αλεξία Π.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
..
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κανελλοπουλου Σ.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά με έμφαση στη λεπτομέρεια!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο