Όμορφος χώρος που συνδιάζει πολλές υπηρεσίες ομορφιάς! Πήγα για ημιμόνιμο, η κοπέλα που με εξυπηρέτησε ήταν πολύ καλή και γρήγορη στη δουλειά της! Έμεινα ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα! Σίγουρα θα ξαναπήγαινα και θα το πρότεινα και στις φίλες μου!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Έλενα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια νύχια, άψογη εξυπηρέτηση, όλα τα κορίτσια είναι υπέροχα!