Everything was perfect like always! The girls are amazing! This salon is by far the best out there ❤️
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Elena•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παρά πολύ κομψό αποτέλεσμα από τη Γεωργιάννα 🩷
Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών
Vasiliki•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο περιβάλλον, πολύ εξυπηρετικές κοπελες, θα το συστήσω σίγουρα
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Lila•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πρώτη και τελευταία φορά. απαράδεκτη συμπεριφορά από την «υπεύθυνη» στο ταμείο. βρεθήκαμε εκεί για 10’ και είχα μαζί μου και το παιδάκι μου το οποίο στην πραγματικότητα δεν δημιούργησε κάνενα πρόβλημα αλλά προφανώς ενόχλησε πολύ την υπεύθυνη η οποία έπαθε υστερία καθαριότητας όπως φάνηκε, για έναν μικρό λεκέ στα πουφ ο οποίος θ μπορούσε κάλλιστα και χειρότερα να γίνει από ενήλικα που έπινε τον καφέ του αλλά τότε δε θα είχε την ίδια αντιμετώπιση. γενικώς πολύ ενόχληση για το τίποτα. λυπάμαι
Αποτρίχωση Φρυδιών με Κλωστή
ιφιγένεια•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Παρα πολύ ικανοποιημένη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο