Πολύ ευγενές το προσωπικό! Έκαναν το σχέδιο στα νύχια της κόρης μου, όπως ακριβώς το ήθελε!
Μανικιούρ Spa
Παναγιώτα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καλή δουλειά, καθαριότητα, ταχύτητα
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ELENA•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικη ευγένεια και πολύ ωραίο κλίμα από όλα τα κορίτσια.. η Κατερίνα έδωσε μεγάλη προσοχή στο μανικιούρ και τη προστασία των νυχιών μου που δεν ήταν σε καλή κατάσταση.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Nora•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απίθανο Service από όλα τα κορίτσια !!! Η Ελένη (ιδιοκτητρια) είναι πάντα πρόθυμη να βοηθήσει και να εξυπηρετήσει !!!