Όλα μια χαρά όπως πάντα! Θα ξαναέρθω μετά τις διακοπές.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Πηνελόπη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δυστυχως δεν μπορουσα να κλεισω ραντεβου με τη Δημητρα,η οποια ειναι εξαιρετικη. Και ανελαβε το πεντικιουρ μου μια συναδελφος της η Μαρια η οποια ηταν κατωτερη του μετριου. Το πεντικιουρ κρατησε μια μερα
Πεντικιούρ
Maria•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αψογη εξυπηρετηση κ περιβαλλον!
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Παπαχρονη Κ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Κατερίνα πετυχαίνει πάντα ακριβώς το σχέδιο που θέλω, είναι πολύ ευγενική και γλυκιά!
Συντήρηση Νυχιών
Παναγιώτα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενικό προσωπικό και πολύ καλή δουλειά στα νύχια.