Πολυ καθαρο περιβαλλον και η Γεωργια ειναι μια εξαιρετική πεντικιουριστ για τα δικά μου νυχια που η κερατινη τους εχει την προδιαθεση να εισερχεται στο δαχτυλο.
Ειμαι πολυ ικανοποιημενη
Πεντικιούρ
KATERINA PARASKEVOPOULOU•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφη εμπειρία! Έγιναν πολύ όμορφα τα νύχια!
Μανικιούρ Mini
Ελένη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Κατερίνα όπως πάντα έκανε ένα άψογο αποτέλεσμα! 💜
Συντήρηση Νυχιών
Παναγιώτα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ γλυκια και καλη συην δουλεια της.Γρηγορη και αποτελεσμαυικη