Όλες η κοπέλες στον χώρο είναι υπέροχες!Επαγγελματίες και ευγενέστατες !Για αυτό τον λόγο δεν έχω καμία προτίμηση όταν κλείνω ραντεβού!Ολες κάνουν εξαίρετη δουλειά!Ο χώρος πεντακάθαρος💜
Πεντικιούρ
Domenika•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη φορά επισκέφθηκα το The Nail Lounge και έμεινα πολύ ευχαριστημένη!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
zoi•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξεταστικό προσωπικό και δουλειά !
Πεντικιούρ
Έύη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα Εξαιρετικά! Το καλύτερο μαγαζί των βορείων προαστίων ❤️❤️❤️❤️