Το κατάστημα είναι οκ. Αν και είναι μικρό είναι πολύ αποτελεσματικό και καλά οργανωμένο.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Anna•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οι κοπέλες επαγγελματίες, πολύ εξυπηρετικές και ευγενικές!! Παρά το χάος των εορτών με εξυπηρέτησαν άψογα και το μανικιούρ με πολλή προσοχή και λεπτομέρεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Βασιλική•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο πεντικιούρ! Είχα να κάνω καιρό και πραγματικά έφυγα με πολύ ξεκούραστα τα πόδια μου!