TOP
The nail technician paid great attention to detail, ensuring that my nails were perfectly shaped and polished. They used high-quality products that left my nails looking shiny and beautiful.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΡΙΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα για άλλη μια φορά! Τα νύχια μου είχαν σπάσει και έγιναν σα να μην είχε συμβεί τίποτα!
Πεντικιούρ
ΕΛΕΝΗ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Top
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΡΙΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια νύχια! Η Ιωάννα πάντα άψογη και γρήγορη
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ιωάννα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχαριστημένη για άλλη μια φορά από την Κατερίνα!