Έμεινα πολύ ικανοποιημεένη από το αποτέλεσμα και από την ευγένεια των κοριτσιών. Ο χώρος είναι όμορφος. Ωστόσο, τα σκαμανάκια του πεντικιούρ είναι φοβερά άβολα! Κρατούσα αντίσταση καθ' όλη τη διάρκεια του ραντεβού για να μην μετατοπίζεται το σκαμνί!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαργαριτα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα πλαϊνά των νυχιών ήταν κακοφτιαγμένα. Η τεχνητρια ήταν κουρασμένη και το κατανοώ γιατί ήμουν το τελευταίο ραντεβού, ωστόσο όταν κάποιος επιλέγει, θέλει άρτιο αποτέλεσμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ηλιαννα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Έλενα•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αμαλια •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΝ•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλή και προσεκτική εξυπηρέτηση. το ενδιαφέρον ήταν πραγματικό. Επαγγελματίες!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Valérie•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αμαλια •Πεντικιούρ