Με την Αμαλία τα έχουμε βρει😉Είναι πολύ σχολαστική στη δουλειά . Δουλεύει με λεπτομέρεια για να βγει άρτιο το αποτέλεσμα .Ναι σας τη συστήνω με κλειστά τα μάτια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αμαλια •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Σοφια•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα είναι εξαιρετικά στο συγκεκριμένο κατάστημα η Χρύσα ευγενική σωστή και υπεύθυνη υπάλληλος η δε Κατερίνα εξαιρετική
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερινα Μ. •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλή η Θεοδώρα! Σωστή επαγγελματίας με όρεξη!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Sofia•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή, τέλειο μανικιούρ και αξιόλογος άνθρωπος !