Πολύ καλή εξυπηρέτηση. Κάνω ημιμόνιμο το οποίο κρατάει εβδομάδες!
Μανικιούρ
ΜΑΙΡΗ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως κάθε φορά όλα ήταν σε εξαιρετικό επίπεδο.
Συντήρηση Νυχιών
Αθηνά•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφο περιβάλλον. Το προσωπικό καταρτισμένο κι ευγενικό. Ειδικά η Άντζελα είναι εξαιρετική και την ευχαριστώ.
Κάναμε συντήρηση acrygel κι έμεινα πολύ ευχαριστημένη.
Μπράβο, συνεχίστε έτσι!