Πρώτη φορά έκανα πεντικιούρ κι ήταν αρκετά μέτριο. Είναι ακόμα άγριες οι φτέρνες μου, ενώ έχω ξαναπάει κι είχα μείνει ευχαριστημένη στις υπόλοιπες υπηρεσία, στο πεντικιούρ δεν ήταν το ιδιο
Πεντικιούρ
ΝΙΚΗ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα εξαιρετικά όπως πάντα!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Natalia M.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα είναι υπέροχα και τα κορίτσια πάντα με το χαμόγελο στα χείλη🥰🥰