Η Αρετή είναι εξαιρετική. ελπίζω να μην χαλάσουν την ποιότητα τους. οι τιμές θα μπορούσαν να είναι χαμηλότερες αλλά είναι ανεκτές.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Σαββουλιδου Λαμπρου Τάνια •περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Α'!!!
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Ελένη Λ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχα όλα τα κορίτσια
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ελένη Α.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι δυσαρεστημένη καθότι ενώ τόνισα οτι το top cover ειναι παλιό και όταν στεγνώνει φαίνονται τα νύχια σαγρέ, δεν εισακούστηκα με αποτέλεσμα να λυπάμαι τα 8 ευρώ, είναι η δεύτερη φορά που μου συνέβη.