Εξαιρετική στη δουλειά της η Μαρία με έμφαση στη λεπτομέρεια και στην υγιεινή! Ευχάριστη και γλυκύτατη όπως και ολα τα κοριτσια του the nail hall ilion! Thank you!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Natalia M.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα αρκετά ικανοποιημένη !
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Βασιλική•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια 🥰🥰
Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών
Ασημινα Σ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γρήγορη εξυπηρέτηση άψογο αποτέλεσμα, φιλικό περιβάλλον, με σεβασμο στον πελάτη.