Πολύ ωραίο περιβάλλον,καθαρό, προσεγμένο ,με χαριτωμένες λεπτομέρειες στη διακόσμηση . Η Μαρία πολύ καλή ! Ευγενική, απλή, γρήγορη, με προσοχή στη λεπτομέρεια.
Μανικιούρ
Katerina•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχα όλα
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από την εμπειρία μου.
Θεραπείες Φρυδιών και ΒλεφαρίδωνΔείξε όλες τις κριτικές…
Λίλα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια εξυπηρέτηση!!!! Καταπληκτικό αποτέλεσμα!!!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Δέσποινα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα για ακόμη μια συντήρηση gel με το Μαράκι.. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη.. Ευχαριστώ πολύ το κορίτσι μας.. 😁 ❤️