Πολύ ακριβείς στην ώρα, προσεκτικοί και ευγενικοί κατά την διάρκεια. Πιστεύω πως για το καλό κυρίως των υπαλλήλων θα έπρεπε να υπάρχει μηχάνημα που να απορροφά την σκόνη.
Συντήρηση Νυχιών
Mina•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είχα κλείσει περιποίηση πεντικιούρ κ δεν μου έβγαλε τα πετάλια κ δε μου έκανε κ σωστά τις φτέρνες κ πλήρωσα 21 ευρώ για 20 λεπτά ενώ λέτε μια ώρα .. πρώτη φορά που έμεινα δυσαρεστημένη με τη συγκεκριμένη κοπέλα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αννα •Πεντικιούρ
Ελένη•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
💯
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ολυμπια Β.•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι ευχαριστημένη απο την ποιότητα των υπηρεσιών που θέλω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αμαλια •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Γεωργια Δ.•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καλή
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερινα Μ. •Μανικιούρ Ημιμόνιμο